» بهترین وکیل طلاق در شیراز کیست؟

بهترین وکیل طلاق در شیراز کیست؟

بهترین وکیل طلاق در شیراز کیست؟

بهترین وکیل طلاق در شیراز، فردی است که به صورت تخصصی به امور مربوط به دعاوی خانواده به خصوص طلاق می پردازد. وکلای متخصص در دعاوی طلاق، علاوه بر این موضوع به مهریه، نفقه، حضانت فرزندان، اجرت المثل ایام زوجیت هم رسیدگی می کنند تا حقوق موکل پایمال نشود.

وظایف وکیل طلاق

از وظایف وکیل طلاق می توان گفت که یک وکیل نباید عملی خارج از حدود وکالت انجام دهد و مطابق ماده 667 وکیل باید در تصرفات و اقدامات خود، مصلحت موکل را رعایت نماید و از آن چه که موکل بالصراحه به او اختیار داده یا بر حسب قرائن و عرف و عادت، داخل اختیار او است، تجاوز نکند.

در واقع می توان گفت که وظایف وکیل طلاق، ثبت دادخواست طلاق، شرکت در جلسات دادگاه به نمایندگی از موکل، انجام تجدید نظرخواهی، واخواهی، فرجام خواهی و اعاده دادرسی نسبت به آرای صادره در امر طلاق می باشد.

انتخاب بهترین وکیل طلاق در شیراز نیاز به بررسی و تحقیق در خصوص سوابق و تجارب وکیل دارد. باید وکیلی که انتخاب می کنیم مهارت های لازم برای دفاع از پرونده طلاق موکل خود را داشته باشد.

بهترین وکیل طلاق در شیراز کیست؟

طلاق یکی از پرونده های حساس و پر استرس است، افرادی که درگیر چنین پرونده های می شوند معمولا فشار روانی بالایی را تحمل می کنند، این موضوع سبب کاهش تمرکز و تصمیم گیری آن ها می شود. انتخاب وکیلی مجرب برای پرونده های طلاق بسیار حائز اهمیت است و موجب می شود تا افراد مقداری از تنش های دادگاه دور باشند و پرونده را از طریق وکیل پیگیری کنند.

وکلایی که تلاش کردیم در این مقاله معرفی کنیم، افرادی حاذق و کاردان هستند که وکالت پرونده های طلاق را پذیرفته و از تمام تلاش خود برای کسب نتیجه مطلوب برای موکل استفاده می کنند

اهمیت داشتن وکیل طلاق چیست؟

مشاوره و دریافت وکالت از وکیل طلاق اهمیت های بسیاری دارد، اکثر مردم اطلاعاتی در مورد قانون و مراحل قانونی رسیدگی به پرونده های طلاق ندارند و نمی دانند چه زمانی برای درخواست طلاق، مطالبه مهریه و نفقه اقدام کنند. سپردن وکالت پرونده به وکیل طلاق خوب در شیراز کمک می کند تا مراحل رسیدگی به پرونده به درستی و قانونی پیش برود.

مطمئنا در دعاوی خانوادگی به خصوص طلاق، درگیری های ذهنی مانع از تصمیم گیری های درست می شود و افراد نمی توانند انتخاب درستی داشته باشند، وکیل طلاق با تجارب و دانشی که دارد بهترین راه ها را برای موکل خود نشان می دهد.

اهمیت داشتن وکیل طلاق چیست؟

افرادی که مشغله های کاری بالایی دارند و نمی توانند خود را درگیر پروسه زمان بر طلاق کنند، با اعطای وکالت پرونده به وکیل طلاق خوب در شیراز، نیازی به حضور در دادگاه های طلاق نخواهند داشت. می توان گفت که مهم ترین اهمیت داشتن وکیل طلاق همین موضوع است. زیرا سبب می شود تا برخوردی با طرف مقابل نداشته باشید و تنشی هم به وجود نیاید و پرونده طبق روال قانونی پیش برود.

وکیل کیست و چه وظایفی دارد؟

وکیل کسی است که از طرف شخصی برای انجام کاری مامور می شود، مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طرفین دعوا در تمام دادگاه ها می توانند وکیل داشته باشند، حتی اگر توانایی مالی داشتن وکیل را ندارند باید امکان تعیین وکیل برای آن ها فراهم شود. وکلا علاوه بر تحصیلات مورد نیاز، مجوزهایی را باید کسب کنند تا اجازه وکالت به آن ها داده شود. وکیل خوب باید علاوه بر دانش و اطلاع از قوانین، تجربه و سابقه کافی برای حل برخی از پرونده های خاص را داشته باشد، معمولا وکلا در دو سال دوره کارآموزی که می گذرانند، با انواع دعاوی و پرونده ها آشنا می شوند.

متاسفانه بسیاری از افراد حرفه وکالت را یک صنعت چاپ پول می دانند چرا که عقیده دارند وکلا حق الوکاله های بالایی بابت وکالت دریافت می کنند اما دیده شده وکلایی با دریافت حق الوکاله ناچیزی مقابل گلوله قرار گرفته و کشته شده اند. برخی از افراد تصور می کنند وکیل باید در هر صورت از حقوق موکل دفاع کند و به رای قاضی قانع نمی شوند و توقع دارند که پیروز پرونده باشند. اما گاهی این اتفاق رخ نمی دهد.

وکیل خوب در شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند.

کلام آخر

در سایت برترین وکیل و در مقاله ی بهترین وکیل طلاق در شیراز، وکلای متخصص و متبحر در پرونده های طلاق را به همراه سوابقی که داشته اند معرفی کردیم تا انتخاب راحتی داشته باشید. اهمیت داشتن وکیل در پرونده های طلاق بسیار بالا است، وکلای طلاق با توجه به تجارب و دانشی که از قانون دارند بهترین راهکارها را برای حل پرونده موکل خود پیشنهاد می دهند و تلاش می کنند که موکل به تمام حقوق قانونی خود برسد. 

فرم ارسال نظر