» بهترین وکیل طلاق در قم کیست؟

بهترین وکیل طلاق در قم کیست؟

چگونه بهترین وکیل طلاق در قم را انتخاب کنیم؟

همواره انتخاب وکیلی مجرب و کارکشته در دعاوی خانواده و به خصوص طلاق اهمیت دارد، بهترین وکیل طلاق در قم و مشاور حقوقی متخصص، کمک می کنند تا نتیجه بهتری از پرونده طلاق به دست آورید. مهم ترین راه ها برای انتخاب وکیل:

  • در مرحله اول نیاز است پرس و جویی دقیق انجام دهید و مطمئن شوید که وکیل انتخابی شما در دعاوی طلاق چند درصد موفق بوده است.
  • زمانی که به وکیل مراجعه کردید، حتما در مورد بودجه و درآمدتان اطلاعاتی بدهید تا تصویر کاملی از هزینه های زندگی شما داشته باشد.
  • با چند وکیل مشاوره و مشورت داشته باشید تا نظرات آن ها را در خصوص پرونده طلاق خود بدانید و ببینید کدام یک از آن ها بهترین راهکار را پیشنهاد می دهند. سعی کنید وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید راحت تر با او صحبت کنید.
  • مطمئنا زمانی که به وکیل مراجعه کنید سوالات متعددی در مورد زندگی مشترک تان می پرسد، پس آمادگی پاسخ به آن ها را داشته باشید. این سوالات شامل تاریخ عقد و ازدواج، دلیل عدم تفاهم، اسم و سن فرزندان، شغل، جدول زمانی زندگی زناشویی و … است.

بهترین وکیل طلاق در قم باید فردی با سابقه در دعاوی خانواده به خصوص پرونده های طلاق باشد، در چنین پرونده هایی فشار روحی بالایی به افراد وارد می شود که به تنهایی نمی توانند تصمیمات درست بگیرند، پس لزوم کمک گرفتن از وکیل در این شرایط نمایان می شود. وکلا با توجه به تجربه ای که از پرونده های طلاق به دست آورده اند، راه حل های متفاوتی برای پیشبرد پرونده موکل خود ارائه می دهند.

اهمیت حضور وکیل در دعاوی طلاق

پرونده های طلاق جزوی از دعاوی خانواده محسوب می شوند، در صورتی که این پرونده بدون وکیل پیش برود ممکن است مدت طولانی در مراجع قضایی بماند و به زودی رسیدگی های لازم روی آن انجام نشود. اما حضور وکیل طلاق اهمیت های بسیاری برای پرونده دارد. وکیل طلاق خوب در قم به دلیل سابقه و تجاربی که در سال های وکالت به دست آورده است در صورتی که موکل راضی باشد، در مرحله اول فعالیت هایی برای ایجاد صلح و سازش میان زوجین انجام می دهد.

وکلای متخصص در دعاوی طلاق می دانند که چقدر این پرونده ها طولانی هستند، بنابراین سعی می کنند در مرحله بعد شرایطی برای طلاق توافقی ایجاد کنند و مبلغی را به عنوان مهریه و نفقه بپذیرند تا روند طلاق توافقی پیش برود و سریع تر به نتیجه برسند. اما اگر طلاق توافقی از سوی یکی از طرفین پذیرفته نشود، وکیل مراحل قانونی طلاق یک طرفه را انجام می دهد.

بنابراین وکیل شکایت و درخواست طلاق را انجام می دهد، اگر طلاق از طرف زوجه باشد، مهریه و نفقه را درخواست می کند تا از طرف زوج پرداخت شود. معمولا زوجین بعد از کشمکش و بحث های بسیار به فکر طلاق می افتند بنابراین طبیعی است که از نظر روحی دچار ضعف شوند و نتوانند تصمیمات درستی بگیرند. در این جا هم حضور وکیل و راهنمایی های او بسیار راه گشا است.

با مطالعه این مقاله به طور کامل با مشکلات درخواست طلاق بدون وکیل آشنا شدیم. مطمئنا اطلاعاتی که ما در مورد قانون داریم به اندازه وکلا نیست. بنابراین برای موفقیت در دعاوی طلاق به خصوص طلاق از طرف زن، توصیه می شود از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید.

بررسی انواع و اقسام طلاق

مطابق ماده 1134 قانون مدنی کشور، اقسام طلاق بائن و رجعی است. ما در ادامه به توضیح کامل آنها می پردازیم.

طلاق بائن: یکی از اقسام طلاق، طلاق بائن است که مرد حق رجوع (رجوع به هر لفظ یا فعلی حاصل می شود که دلالت بر رجوع کند مشروط بر اینکه مقرون به قصد رجوع باشد) به زن را ندارد.

مطابق ماده 1145 قانون مدنی در موراد زیر طلاق از نوع بائن است:

  • طلاق قبل از نزدیکی
  • طلاق زن یائسه
  • سه طلاقه اعم از اینکه وصلت در نتیجه رجوع باشد یا در نتیجه نکاح مجدد. در طلاق سوم مرد حق رجوع ندارد.
  • طلاق خلع و مبارات، یکی از انواع طلاق بائن است و در واقع طلاقی است که طرفین به دلیل کراهتی که از هم دارند، جدا می شوند. در این طلاق زن مالی را معادل مهریه و یا کمتر و یا بیشتر از آن را به مرد می بخشد تا او را به طلاق راضی کند. تا زمانی که زن از این مال رجوع نکرده، طلاق از نوع بائن است زیرا زمانی که زن از بذل رجوع کند، مرد هم می تواند از طلاق رجوع کند.

طلاق رجعی: یکی از اقسام طلاق، طلاق رجعی است که در آن مرد در مدت عده حق رجوع دارد. (عده مدتی است که زن پس از طلاق حق ازدواج با مرد دیگری را ندارد).

کلام آخر

از شما همراهان گرامی که تا پایان مقاله برترین وکیل ما را همراهی کرده اید سپاسگزارم. وکیل نقش مهمی در نتیجه دعاوی طلاق دارد و کمک های بسیاری را به موکل خود ارائه می دهد وکلا راه های مختلفی را به موکل خود برای طلاق پیشنهاد می دهندبنابراین می تووان گفت که به یک وکیل مجرب و خوب مراجعه کنید. سایت برترین وکیل سعی کرده است که بهترین وکیل طلاق در قم را معرفی کند. سایت برترین وکیل بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد.

فرم ارسال نظر